goronic:

I am really in love with this animation.

joshpeck:

cursedmistakes:

carpe-hana:

#this is it this is american television

that all happened in under 2 minutes

this is honestly a spiritual experience

prettiestpotato:

coming out to your parents

image

i love stuff

rtylering:

Hang with people like that and the world is a happier place.

  • download: 12 minutes remaining
  • download: 15 seconds remaining
  • download: 0 seconds remaining
  • download: 3 hours remaining
  • download: 20 minutes remaining
  • download: 347 hours remaining
  • download: 2 seconds remaining
  • download: 14 minutes remaining
  • download: download complete

badcgijosh:

TRAMAMPOLINE TRAMBOPOLINE

disneykin:

ppl who think that saying “I love you” to someone a lot makes it lose it’s meaning are so boring literally what could make you think that? if someone tells you they love you like 3 times in an hour it means that 3 separate times they were sitting there and thinking about you and how wonderful you are like. smh. say I love you to everyone that you love as often as possible bc sometimes it’s easy to forget that there are people who love you

detectivealchemist:

I don’t care what sexual orientation you are we are all aroused by this woman here 

detectivealchemist:

I don’t care what sexual orientation you are we are all aroused by this woman here 

backwoodsbarbie61:

*Jamie Lee Curtis voice* could you like, chill, for a sec?

Anonymous asked: Can you do 1 through 55? :)

This is long as shit, and I’ve only just done it but here ya go…

1.Kissed a girl? Oh yes.
2.Kissed a boy? Uh huh
3.Had sex in public? Mayyybee…
4.What’s your religion? Athiest?
5.What does your URL mean? It means me. I’m awkwardteenagenerves.
6.Reason you joined tumblr? My gf at the time told me to cos she wanted more followers.
7.Do you have any nicknames? Gracie, Pooks, Pookie, Dickhead.
8.Do you like bubble bath? YES.
9.Kissed in the rain? Yep
10.Dyed your hair? So many times bro.
11.Soup or salad? Soup.
12.Vegetable or meat? Meat bro!
13.Go out drinking? Yes indeed.
14.? ? to you too?
15.Smoke weed? Once.
16.Do any hard drugs? Nah not my bag
17.Have you had sex today? Nope unfortunately.
18.Have you ever fallen asleep in someones arms? Yes
19.The relationship between you and the person you last texted? She my girl!
20.Has anyone ever told you you have pretty eyes? A few people have.
21.Skipped doing homework to play a video game? You mean my life?
22.Tried to commit suicide? Once.
23.The last time you felt broken? About 2 weeks ago.
24.Had to lie to EVERYONE about how you felt? I’ve had to in the past, not so much anymore.
25.Do you have a Boyfriend/Girlfriend? I have beautiful girlfriend! Yay!
26.Do you have Long hair OR short hair? Short as dicks man.
27.First thing you notice to a guy/girl? Smile!
28.Do you sing in the shower? All the time
29.Do you dance in the car? When I can
30.Where were you yesterday? College
31.Ever used a bow and arrow? Yeah, I’m shocking.
32.Last time you got a portrait taken by a photographer? When I was like 14?
33.Do you think musicals are cheesy? Hell yes.
34.Is Christmas stressful? Can be.
35.Favorite type of fruit pie? Cherry!
36.Occupations you wanted to be when you were a kid? Actor or Police Officer.
37.Do you believe in ghosts? Of course
38.Ever have a Deja-vu feeling? A lot.
39.Take a vitamin daily? Nope.
40.Wear slippers? Occasionally, they’re proper grandad slippers though!
41.Wear a bath robe? Rarely
42.What do you wear to bed? Depends, usually boxers and shirt
43.Do you want to get married? Hopefully yeah
44.Can you curl your tongue? Yeah man! I good like that!
Relationship preference:
45.How many relationships have you had? I’m in my third and best atm.
46.How can I win your heart? By being awesome and funny and purty and my friend.
47.what makes a great relationship? Strong friendship.
48.Shy OR open? Both
50.Religious OR non-religious? Not bothered
51.Caring OR non-restricting of you? A healthy combination
52.Straight edge OR non-straight edge? Doesn’t matter
53.Piercings OR no piercings? Piercings are hot bro.
54.Tattoos OR no tattoos? So are tatoos!
55.Quiet stay-at-home type OR party type? Both, someone who’ll come party with me, then chill at home!
Thanks duuude. :D